تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۸ نقد و بررسی

تویوتا C-HR - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین

تویوتا C-HR

به گزارش اجاره خودرو شهاب ظاهر شگفت انگیز تویوتا C-HR، همراه با استفاده از یک CUV، باید به هر خریدار سالانه از رفتن بروید. این ترکیب کاملی از خنک و توانایی است – حداقل در مورد کاغذ – و مطمئنا اولین محصول واقعا جذاب طراحی طراحی است که تویوتا از ۸۶ ماشین ورزشی معرفی کرده است.

گفتم، این یک داستان متفاوت است وقتی که شما در واقع پشت چرخ قرار گرفتید. تویوتا احساس نیاز به تجدید تقریبا در هر جنبه ای از C-HR را در تلاش برای منحصر به فرد بودن، از دسته درب، به خط تیره، به کنسول مرکز. به خصوص گیج کننده این است که فقدان درایو تمام چرخ، یکی از ویژگی های مهم در این بخش است. این یک نوع آشفتگی است، اگر ما صادقانه و بی رحمانه باشیم. اما هنوز در مورد C-HR است که باید به خریداران در این بخش تجدید نظر کند.

با یک MSRP از $ ۲۴،۳۸۳ به عنوان آزمایش شده، C-HR احساس می کند به خوبی برای آنچه شما دریافت می کنید. مدل پایه از $ ۲۲،۵۰۰ آغاز می شود، که این قیمت را کمی ارزان تر از رقبای مانند Honda HR-V (19،۶۷۰ دلار) و Mazda CX-3 (20،۱۱۰ دلار) آغاز می کند. اما با ویژگی های استاندارد مانند ایمنی Toyota ایمنی – که شامل هشدار قبل از برخورد، کمک به خروج خط، و کنترل کروز کمک رادار – LED چراغ در حال اجرا در روز و صفحه نمایش ۷ اینچ صفحه نمایش لمسی، آن را بهتر از جعبه مجهز است.

 

تویوتا C-HR - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین
تویوتا C-HR – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

تویوتا C-HR

این مدل تست خاص، یک تراز پایه XLE با ویژگی های اضافه شده از قبیل رنگ Ruby Flare Pearl (395 دلار)، میله های متحرک (۲۹۹ دلار) و کفپوش های کفپوش و کفپوش (۱۹۴ دلار) است. اکثر آنها افزودنی های غیر ضروری را احساس می کنند.

بزرگترین نقطه فروش Toyota C-HR این است که به نظر می رسد – ظاهر منحصر به فرد و چشمگیر است، به ویژه برای بخش. گفتم، واقعا طراحی قطبی است، و مردم تمایل دارند که به شدت یا به شدت علیه آن باشند. این کاملا دقیق ترین طراحی طراحی نیست: داخلی کلاسیک است، و همه پنجره ها دشوار است از دیدن – به خصوص عقب. صندلی های عقب به اندازه کافی برای دو نفر عادی هستند، اما از لحاظ فضایی هیچ چیز چشمگیر نیست. خط سقف پایین نیز می تواند سرنشینان خود را از بین ببرد و کبود شود.

صندلی های جلو C-HR راحت هستند و مواد درون کابین احساس راحتی بیشتری نسبت به چیزی که انتظار می رود از محصول تویوتا در این قیمت وجود دارد. چرمی زیبا بر روی فرمان و اهرم دنده، و پانل های درب منحصر به فرد طراحی شده است که به طور معمول احساس پریودی ارزان را احساس می کنند. پانل سیاه پویا اغلب سیستم اطلاعاتی را احاطه کرده و چرم بیشتر را می توان در کنسول مرکزی و دستگیره درب یافت.

حجم داخلی نمی تواند بزرگترین نقطه فروش C-HR باشد. همانند رقیب CX-3، تمرکز تویوتا بر قابلیت رانندگی بیشتر از اتاق محموله است. با این حال، صندلی های عقب کاملا صاف و با ۱۹٫۰ فوت مکعب در پشت ردیف دوم، C-HR با جیپ Renegade و شورلت Trax تقریبا دقیقا مطابقت دارد. اما با حداکثر ۳۶٫۴ فوت مکعب، این خودرو به خوبی در پشت ۵۰٫۸ فوت مکعب Renegade قرار دارد و حتی ۴۸٫۴ فوت مکعب Chevy Trax به طور کلی.

این یک مشکل خاص C-HR نیست؛ سیستم های سرگرمی در بسیاری از محصولات جدید تویوتا قدیمی به نظر می رسد. تنها به تازگی به عنوان ژانویه، سازنده خودرو اعلام کرده است که شرکت Apple CarPlay و Android Auto اعلام کرده است، اما محصولات ۲۰۱۸ بدون آن باقی خواهد ماند، که برای خریداران در این بخش قابل پیشبینی است. همچنین ناوبری، حتی به عنوان یک گزینه، و رادیو ماهواره ای نیز وجود دارد.

اجاره ماشیناجاره خودروکرایه ماشین

 

تویوتا C-HR - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین
تویوتا C-HR – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

 

بدیهی است، سیستم به خوبی برای آن کار می کند – صفحه نمایش لمسی پاسخگو است، و گزینه ها به اندازه کافی برای استفاده در سرعت های بزرگراه تنظیم شده اند، اما رابط کاربری با زمان تغییر نکرده است. کمبود CarPlay و Android Auto یکی از تنها دو بخش در بخش Mazda CX-3 را بدون آن ویژگی های محبوب می سازد. حداقل CX-3 همراه با ناوبری است.

C-HR استاندارد با سه حالت مختلف رانندگی: Eco، Normal و Sport است که هر کدام دارای تنظیمات مختلف برای پاسخ گوی و فرمان است. دو حالت اولیه، همراه با موتور ۲٫۰ لیتری Inline-Four و انتقال مداوم متغیر (CVT)، کار خوبی را برای به ثمر رساندن CUV همراه با تنها مقدار کمی از droning از انتقال انجام می دهند. در حالت ورزشی، C-HR با مشتاقانه تر به زندگی ادامه می دهد، نگه داشتن چرخش ها برای مدت طولانی و سفت کردن فرمان به طور قابل توجهی. تنها تضعیف جزئی این است که فقدان تغییرات دست و پا زدن در پشت فرمان.

به لطف ورودی فرماندهی ورزشی و CVT با رانندگی زیاد، C-HR به مراتب پیچیده تر از کیا روول یا هوندا HR-V می باشد – و با رانندگی محدود بدن، این در واقع بسیار سرگرم کننده در سرعت است. شما ممکن است حدس بزنید که موتور فقط ۱۴۴ اسب بخار و ۱۳۹ پوند فوت گشتاور را ارائه می دهد. فقط انتظار نداشته باشید C-HR سریع بین چراغ های جلویی باشد CUV از لحاظ دردناکی آهسته است.

تویوتا C-HR یکی از CUV هایی است که به راحتی مجهز می شوند و شما می توانید از جعبه خریداری کنید. بدیهی است که شما باید حتی بیشتر برای نظارت بر کور نقطه، که فقط در بسته حق بیمه XLE در دسترس است، اما مجموعه ای از ایمنی تویوتا مجموعه C-HR با کنترل کروز انطباقی، هشدار خروج خط با کمک فرمان، نگه داشتن کمک، چراغ جلو به صورت اتوماتیک خودکار، و یک دوربین پشتیبان، همه استاندارد است.

بزرگترین دغدغه ی ظاهر C-HR، دید در داخل کابین است و یا کمبود آن. زوایای منحصر به فرد بدن برای دیدن راننده دشوار است – ستون A و ستون C هر دو بیش از حد بزرگ هستند، شیشه جلو و عقب بیش از حد raked است، و پنجره عقب بسیار کوچک است. دوربین کوچک و کوچک پشتیبان که در آینه دید عقب قرار دارد، به خصوص بی فایده است و بیشتر به راننده منحرف می کند تا اینکه واقعا به آنها کمک کند.

 

تویوتا C-HR - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین
تویوتا C-HR – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

 

نسبت C-HR نسبت به نزدیکترین رقبای غیر هیبریدی کارآمدتر است. با رتبه ۲۷ مایل در هر گالن در شهر، بزرگراه ۳۱ مایل، و ترکیب ۲۹، CH-R چیزی برای عطسه نیست، اما با توجه به Honda HR-V (28/34/31) و حتی Mazda CX -3 (29/34/31) هر دو رتبه بندی بهتر را ارسال می کنند، C-HR پایین رده بالا قرار می گیرد. موتور کوچکتر توربوشارژر ممکن است CUV خوب را هم از لحاظ کارایی و کارایی انجام دهد.