پورشه ۷۱۸ کیمن S دستی ۲۰۱۷ نقد و بررسی این خودرو

پورشه ۷۱۸ کیمن S دستی

به گزارش اجاره خودرو شهاب آنچه در این است: این نسخه از پورشه به روز شده برای ۲۰۱۷ و به تازگی با استفاده از فن آوری های پیشرفته با ماشین ورزشی با سقف ثابت، موتور ۳۵۰ اسب بخار و یک انتقال دستی ۶ سرعته. کوپه ۷۱۸ Cayman همراه با ۷۱۸ صندوقدار صندوق عقب قابل تبدیل، یکی از خالص ترین تجربه رانندگی در هر ماشین ورزشی، از جمله در پایدار خود Porsche ارائه می دهد. به عنوان بخشی از یک ردیف گسترده ای، ‘۱۷ Cayman S فرمان سریع تر از ۹۱۱ توربو، تعلیق قوی تر تعلیق، ترمز های بزرگ تر از ۹۱۱ Carrera، و تازه ورق فلز تقریبا در همه جا، و همچنین یک تریلر ۲٫۵ لیتری تخت چهار در عوض ۳٫۴ لیتری شش قوطی به طور طبیعی به صورت اتوماتیک در حال حرکت است. خروجی توسط ۲۵ اسب بخار و ۳۷ پوند فوت گشتاور افزایش یافته است، دوم آن در دسترس است، مفید است، حدود ۲۶۰۰ دور در دقیقه در تچمتر پایین است. (حداکثر سرعت اسب بخار نیز ۹۰۰ دور در دقیقه است اما حداکثر سرعت موتور با سرعت ۳۰۰ دور در دقیقه کاهش می یابد و به ۷۵۰۰ رسیده است.) Sapphire Blue Cayman S که برای این بررسی پیش رفته بود از ۶۷،۳۵۰ دلار شروع شد و تقریبا ۱۵۰۰۰ دلار در گزینه ها بود.

پورشه ۷۱۸ کیمن S دستی

پورشه 718 کیمن S دستی - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین
پورشه ۷۱۸ کیمن S دستی – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

چرا ما آن را تست کردیم و چگونه انجام شد: ما قبلا آخرین سیستم دستی و اتوماتیک غیر S Caymans و همچنین S-equipped مجهز را آزمایش کرده ایم و دایره تکمیل شده است. با توجه به عملکرد کنترل پرتاب و رعد و برق سریع انتقال Porsche دو کلاچ PDK، شاید جای تعجب نیست که سریعترین Caymans اتوماتیک است، با نسخه پایه نیاز به ۳٫۹ ثانیه برای رسیدن به ۶۰ مایل در ساعت و S فقط ۳٫۶٫ S-tested مجهز به این دستگاه با سرعت ۶۰ مایل در ساعت ۰٫۲ ثانیه سریعتر از مدل پایه ۳۰۰ اسب بخاری، ۴٫۱ و ۴٫۳ است. بنابراین، آره، هیچ کدام از این اتومبیل ها آهسته نیستند.

آنها همچنین همه کارکنان سفت و سخت هستند که به خوبی از غده آدرنال شما لذت می برند، اما در داده های ما توسط عملکرد skidpad که بین ۱٫۰۰ و ۱٫۰۴ گرم بین ۱٫۰۰ تا ۱٫۰۴ گرم است، با این کتاب S ترین است. فاصله تسریع از ۷۰ مایل در ساعت، کشش شبکیه نیز بین ۱۴۱ تا ۱۴۶ فوت است (این S در ۱۴۵ متوقف می شود). ما همچنین سه مقدار زیادی را در محدوده سوخت و سازه بزرگراه ۷۵ مایل در ساعت اجرا کرده ایم و معلوم است که کیمن در چنین شرایطی نسبتا کارآمد است: این راهنما S به میزان ۲۹ مایل بر گشت. نه چندان دشوار، اما تعداد کمی از کارکنان ما – به استثنای روحانی که برای ساعتها سفر می کنند – در کیمن تجربه خواهند کرد؛ بقیه ما بیش از حد مشغول بودند که این چیزی را در عرض یک اینچ از زندگی آن، به عنوان ۱۹ mpg ما به طور کلی به طور کلی تایید شده است.

چیزی که ما می خواهیم: خوب، ما تقریبا همه چیز راجع به کیمن S و خواهر و برادرمان را دوست داریم؛ دلیل این است که آنها جایزه ۱۰Best Cars را به دست آورده اند. شاسی التماس می شود به یک گوشه رانده شود، تعادل فوق العاده ای در میان موتور و ارتباطات در حد محدود است، و سواری در بسیاری از شرایط در دسترس است. علاوه بر این، با ۱۵ فوت مکعب فضای محموله بین تخت جلویی و منطقه هچوب تقسیم شده است، کیمن بهتر از سایر خودروهای ورزشی برای رانندگی روزانه و سفرهای طولانی تر مناسب است.

اجاره ماشیناجاره خودروکرایه ماشین

پورشه 718 کیمن S دستی - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین
پورشه ۷۱۸ کیمن S دستی – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

اما مسافرت ها و یا ترافیک را فراموش کنید، این یک ماشین است که همه چیز در مورد زندگی در لحظه است. احساس هماهنگی کنترل اولیه باعث ارتباط تقریبا معنوی بین ماشین و راننده آن می شود و با گشتاور توربوشارژ موجود در سراسر تانک، کیمن S به راحتی الاغ را می برد. فرمان، شفت و کلاچ تقریبا کامل از لحاظ تاکتیکی، پاسخ و وزن است – آنها قابل توجه و پاسخگو هستند، اما نه به اشتباه سنگین و تند و زننده، بر خلاف بسیاری از دیگر خودروهای ورزشی که در آن بازاریابان به نظر می رسد این احساس را رد می کند.

اگر می خواهید بر روی این ماشین در جاده های عقب یا در مسیر مسابقه بچرخید، سخت است که با تعلیق PASM Sport خود (۲۰۷۰ دلار) با ارتفاع سواری پایین یا ۱۳۲۰ دلار Porsche Torque Vectoring که تیم های عقب ترمز چرخ و یک مکانیسم محدود لغزش مکانیکی برای دادن کیمن به اشتیاق حتی بیشتر برای آپکس گوشه.

چیزی که ما دوست نداریم: این خودرو با تمام پویایی هایی که انتظار می رود از یک پورشه به وجود می آید، اما سخت در نظر گرفتن صرفه جویی در ۱۳۰۰۰ دلار است و پایه کیمن را با یک کتابچه راهنمای کاربر می کند. اعداد عملکرد این مدل که خیلی از S ها نیستند و بیشتر گزینه های مشابهی را در خارج از برخی از ویژگی های عملکردی بالاتری مانند سیستم PASM Sport ارائه می دهد.

اما مسافرت ها و یا ترافیک را فراموش کنید، این یک ماشین است که همه چیز در مورد زندگی در لحظه است. احساس هماهنگی کنترل اولیه باعث ارتباط تقریبا معنوی بین ماشین و راننده آن می شود و با گشتاور توربوشارژ موجود در سراسر تانک، کیمن S به راحتی الاغ را می برد. فرمان، شفت و کلاچ تقریبا کامل از لحاظ تاکتیکی، پاسخ و وزن است – آنها قابل توجه و پاسخگو هستند، اما نه به اشتباه سنگین و تند و زننده، بر خلاف بسیاری از دیگر خودروهای ورزشی که در آن بازاریابان به نظر می رسد این احساس را رد می کند.

اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

پورشه 718 کیمن S دستی - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین
پورشه ۷۱۸ کیمن S دستی – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

اگر می خواهید بر روی این ماشین در جاده های عقب یا در مسیر مسابقه بچرخید، سخت است که با تعلیق PASM Sport خود (۲۰۷۰ دلار) با ارتفاع سواری پایین یا ۱۳۲۰ دلار Porsche Torque Vectoring که تیم های عقب ترمز چرخ و یک مکانیسم محدود لغزش مکانیکی برای دادن کیمن به اشتیاق حتی بیشتر برای آپکس گوشه.

چیزی که ما دوست نداریم: این خودرو با تمام پویایی هایی که انتظار می رود از یک پورشه به وجود می آید، اما سخت در نظر گرفتن صرفه جویی در ۱۳۰۰۰ دلار است و پایه کیمن را با یک کتابچه راهنمای کاربر می کند. اعداد عملکرد این مدل که خیلی از S ها نیستند و بیشتر گزینه های مشابهی را در خارج از برخی از ویژگی های عملکردی بالاتری مانند سیستم PASM Sport ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *